logo

pon, 2.feb.2009 / 19:29

London, day 3

(pred)zadnji dan navsezgodaj pridemo na Camden. Bili smo (pre)zgodnji, saj se trgovinice in marketi (tržnice) odpirajo okoli 10h, zato se vsedemo v bližnji barček in naročimo English breakfirst. Slanina, klobase, omlet, fižol in toast, vseskupaj ene 3x namočeno v olje. Srce se ti skoraj ustavi.

Camden je res odštekan del Londona, cel kup trgovinic s kičem, majicami in spominki. Veliko goth in darkerskih stvari. Veliko različnih kultur, predvsem punk-a. Na vsakem korako zanimivi ljudje in zanimive štacune. Res ql. Se splača pogledat.

Po potepanju po Camden-u, kjer srečamo tudi simpatično dekle, ki Denisa fehta za čik, se spet zbašemo na sub (podzemno). Na sub-u zamenjamo par postaj, spijemo pivo ali 2 in se odpravimo v Covent garden. Tam se potepamo po ulicah in na eni srečamo kakih 20 paparacev, ki se zbirajo pred vhodom v restavracijo. Ustavimo se in povprašamo kaj se dogaja. Eden nam odgovori, da čakajo Paris Hilton, ki je medtem večerjala. Tudi mi smo čakali kakih 5 min, nato obupali.

Lakota nas pripelje v Mcdonalds (drugič v 3 dneh), kjer se  nabašemo s hamburjerji. Medtem ko jemo skozi okno gledamo nekega aktivista. Tip poskuša na zelo oseben način (kao, ti si car, ustavi se za minuto) ustavljati folk in jim razlagati neke aktivistične fore, a ga žal niti en ni jemal resno. Na minuto je mimo izložbe švignilo kakih 100 ljudi. Torej v pol ure kake 3000. Niti enega mu ni uspelo ustaviti. Tam se pač vsem mudi. Redko vidiš, da kdo koga pozdravi, vsak s hudim tempom teče v svojo smer in ne jebe žie sile.

Ko se najemo se s Subom zbašemo še do Westminstrske palače oz. Big Bana kjer naredimo par fotk. Od tam gremo do hostla, kjer pustimo kramo in se zbašemo še na par pintov (5,6 dcl-iterskih piv). Drugi dan ob 7h zjutraj na letališče in domov. Bilo je nepozabno :)
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

čet, 29.jan.2009 / 12:57

Camden girl

znacke: camden  london
Medtem ko je Denisa fehtala za čik, sem jo vprašal, če jo lahko slikam.

Imena ne vem, Camden, London.
null
Nalagam ...
ZNAČKE (camden)
FEJSBUK
Fobija.net on Facebook

FOBIJA PHOTOGRAPHY
: fobija photography kmalu.
FOBIJA WEB
kategorije
zapisi po letih
ljudje
stvari
manuel
: manuel
: podstrešje
fobija.net web : ne kopiraj, samo glej. pejdž je ročno spisan "from skretch". IE za spremembo ne jebe. CMS spisal markz, hvala!