logo

sre, 25.apr.2012 / 21:43

Prekmurje tour 2012 - klet, bograč, Mura, mlini in kolesnice

Da nadaljujejm, kjer sem končal. Drugi dan sva z Goranovim očetom redno preverjala temperaturo vina v njihovi kleti. Se mi zdi, da vse štima, tudi zmanjkalo ga ne bo do nove trgatve. Čez dan smo skuhali še bograč, Irena (vedno opevana mama) pa je presenetila z njenim tenstanim krompirjem. Za oblizat prste. Mi sploh ni bilo žal, da nisem mogel na kolo drugi dan. (O njenem krompirju in trgatvi v prekmurju več v zapisu Trgatev Prekmurje 2010)

Vino
Klet sicer ni velika, trije tako veliki sodi so notri.. je pa toliko bolj prijetna ;) Jeseni pomagamo pobrat in stiskat, potem pa čez leto pridno preverjamo temperaturo ;)

Dan 3 - Sončni vzhod, spust po Muri in piknik

Tretji dan sem potihem računal, da mi bo ratalo vstat pred sončnih vzhodom in malo pofotkat.. in dejansko je ratalo, brez alarma ;) Sončni vzhodi na tistih ravninah so res nekaj posebnega.. vsakič, ko smo tam, se potrudim in se vsaj en dan zbudim prej.. oz. po možnosti počakamo kar v kleti, da sonce pride ven ;)

Vzhod
Sončni vzhod - Tešanovci, Moravse Toplice

Nekaj podobnih fotk tako že imam. Lanski vzhod najdete med dnevnimi fotkami na Fotofobiji - Dan 11: Jutrooooo, sem pa objavil tudi več fotk vzhoda v albumu Prekmurje: neskončnost.

Tale druga fotka vzhoda me je stale lepe fotke srne, ki je stala 10m stran v grmu.. in je seveda začela tečt, ko je slišala *škljoc* ;)

Vzhod
Sončni vzhod - širokokotna ;)

No, kljub temu, da mi je ena ušla, sem na srečo naletel še na eno, oziroma kar dve.  Srn je pred vzhodom, pa tudi čez dan ogromno..pridejo zelo blizu, a obenem hitro zbežijo.. lepo pa jih je tudi gledat, ker tečejo čez travnike in polja, ki so praltično neskončna :)

Srna
Težko jih dobiš blizu.. tečejo za popizdit hitro ;)

Po srni sem naletel še na polja s kolesnicami.. tam se pa čas ustavi. Sicer niti nisem naredil veliko fotk..  bolj sem gledal in hodil proti domu.. :) Eno imate spodaj, drugo pa sem včeraj objavil na Fotofobiji med dnevnimi fotkami - Vedno lepe - Kolesnice.

Kolesnice

To je to.., popoldan smo z gasilci in njihovim gumenjakom pičili še po Muri.. med drugim tudi mimo znanega Babičevega mlina, kjer si lahko ogledate, kako so mlini dejansko delovali.. ;) Sledil je še piknik kjer... ah, raje nebi ;) Šibam.

p.s. Deli za kolo na Brolu v Kopru

Danes sem šel mimo Brola v Kopru, če kdo rabi še kak del, pedala so še ostala..;) Mogoče malce za nasmejat, ampak tale fotka dejansko odraža stanje v državi.. :)

sob, 21.apr.2012 / 13:13

Prekmurje tour 2012

Ta vikend smo šibali na že 4. tradicionalni Prekmurski kolesarski vikend - letos kot novoustanovljeno kolesarsko društvo Raketa ;). V bistvu smo šibali že v četrtek, ko je po 10h zvečer planiran obvezen postanek v Elvis baru v Murski Soboti. Okoli polnoči, mogoče malo čez, pridemo do Tešanovcev, h Goranu domov, kjer nam njegova mama vedno pusti presenečenje.

Klobasa
Goranova mama vedno poskrbi, da ob nočnem prihodu ne gremo spat lačni ;). Sicer se ponavadi po pozni večeeji zavleče še v kleti.

Dan 1. - Ormož - Ljutomer - Tešanovci

Plan za prvi dan je bil min. 60km, računali pa smo cca. 80km, a vse je seveda odvisno od tega, kako se zaplete na postankih. Do Ormoža smo šibali z vlakom, kjer smo naleteli na snemalno ekipo, ki je delala prispevek o železnicah.. Kdaj točno bo posnetek predvajan še povem, ampak mislim da je 8. maj ;)

Vlak
Železniška postaja Murska Sobota

Nekje pri Jeruzalemu so se začele prve komplikacije. Sonček, terasa in dobro vino.. kakorkoli, smo se nekako izvleki iz situacije in uspeli nadaljevat pot.. :) Letos mi ni ratalo preveč fotkat, ker smo zaradi postankov morali držati tempo.. zaključili smo s 70km ;) Ormož - Ljutomer - M. Sobota - Tešanovci. No, pozno popoldan smo šli mimo večjega nasada oljčne repice.. mi ni dalo mira, sem se moral ustavit in fotkat. Fotko najdete med dnevnimi na Fotofobiji :)

Postanek
Postanki se znajo včasih zavlečt.. ;)

Dan 2.  - Goričko

Danes se je ekipa odpravila proti Cankovi in naprej po goričkih gričih čez katere se vrnejo proti Tešanovcem. Jaz sem z vročino in kašljem ostal doma, zato tudi pišem blog ;). Me je kuhalo že včeraj na štartu, a sem stisnil zobe. Sicer pa ni hudega, zdaj začnemo kuhat bograč, z Goranovim očetom pa vsaketoliko preveriva temeperaturo vina v kleti :p.

tor, 5.okt.2010 / 21:43

Trgatev Prekmurje 2010

Tudi letos smo trgali pri Goranu! V bistvu letos nisem trgal, ker so, preden sem prišel, že vse potrgali, ampak sem nadoknadil s prešanjem.

Banda je mislila, da me ne bo, ker smo v petek ponoči prišli z absolventa z Zakynthosa, kjer je spanje itak prepovedano (sem in tja lahko kinkaš). Doma sem odspal par ur in zjutraj direkt v Prekmurje. Da nebi blo pizdarij na cesti, ker iz Kopra ni kratka, sem nekaj malega taktično odkinkal že prejšnji dan na ladji in na busu nazajgrede.

Skratka, uletel sem direkt med trte in bili so me veseli, vsaj zgledalo je tako :p. V bistvu je najbolj važno, da nisem zamudil vožnje s trakotrjem nazaj proti domu, ki je eden od bolj pestrih delov trgatve. Pred bajto smo se potem lotili stiskanja.. Več kot pol so potrgali in zmleli že prejšnji dan, tako da ni bilo dosti dela, ampak ker je treba sproti praznit lanske zaloge, se ponavadi malo zavleče.

Nič, potem sem se kar na enkrat znašel v kleti z Goranovim očetom (vsakoletna praksa), ki ga vsako leto vprašam 1000 vprašanj.., pa kako to, pa kako ono.. pa koliko žvepla, pa zakaj to, pa zakaj ono.. Skratka, Jože ponavadi stisne okoli 600l mošta. Zadeva ga zelo veseli, saj vina ne prodaja, sama škropiva in skrb za trte pa ga stanejo nekaj denarja. Vedno dela vse ročno, tudi vino iz stiskalnice v sode nese v posodah, čeprav bi lahko napeljal cev.

No.. in potem pride večerja.. ne bom komentiral Ireninega (Goranova mama) krompirja. Letos je naredila dodatno porcijo, ker ga ne morem nehat jest. Najboljši krompir na svetu, podoben tenstanemu ampak 10x boljši (Restani krunce). Po večerji se gre nazaj v klet, kjer se rešuje slovenske družbene probleme. Letos me je sicer že kmalu pobralo, ampak mi je bilo oproščeno.

V nedeljo gremo ponavadi pohajat po Prekmurju, po kosilu pa še malo pogledat v klet. Letos sem vozil, tako da sem se je izogibal, lani, ko nisem, so naja s Čirotom (četrta slika desni) komaj zvlekli ven.. ;)

nullnullnullnullnullnullnullnull

čet, 17.dec.2009 / 12:18

Trte, trte :)_

znacke: trte  prekmurje
nullnullnullnullnullnull

pet, 7.avg.2009 / 21:27

Euroshop

znacke: euroshop  prekmurje
p.s. slika ni "stara" :). Slikano letos aprila.
jap, ironično :)

null
Nalagam ...
ZNAČKE (prekmurje)
FEJSBUK
Fobija.net on Facebook

FOBIJA PHOTOGRAPHY
: fobija photography kmalu.
FOBIJA WEB
kategorije
zapisi po letih
ljudje
stvari
manuel
: manuel
: podstrešje
fobija.net web : ne kopiraj, samo glej. pejdž je ročno spisan "from skretch". IE za spremembo ne jebe. CMS spisal markz, hvala!